onsdag 25 februari 2015

Snart får vi hem vår Westiekille =)

Nu äntligen har vi hittat vår Westiekille. Han är nu hela 3 veckor gammal.

Han ska heta Errol efter Errol Flynn. Ni vet skådisen från skiftet 1930 - 1940 talet som spelade Robin Hood mm.

Vår lille Errol är självklart fortfarande kvar hos sin kull, valparna får inte lämna sin kull förrän de är 8 veckor gamla.

Valparna är markerade med blå och röda prickar. Killar får blå och tjejer röda prickar. Markering på huvudet innebär att den kom ut först, markering på ryggen innebär att den kom ut som nr 2 av den sorten osv.

Vi får längta och längta i ytterligare 5 veckor =)




1 kommentar:

  1. Men ååååååå jag döööööör...
    hiiiiiimmel såååå sööööta!
    Å vilken härlig tid ni har framför er nu...ljuvligt med en lien valp ju...en liten liten bebis..
    Min bebis har ju redan blivit 5½..
    Åååå å tänk att de väger ca 1.8 när man får hem dem så et år senare väger de ca 8...inte klokt ju.
    Sally är lite sur på mig i dag... hon vill busa o det vill inte jag..
    Stackars... hon brukar ju liksom nöja sig efter en stund men i kväll vill hon aldrig sluta...
    Vad trist med era materfarenheter från London.
    Vi tyckte ju precis tvärt om...
    jag kommer ju inte ihåg vad restaurangerna hette som vi var på...;(
    Ha en mysig helg nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Vi blir så glada om du vill lämna ett avtryck efter dig =)
Önskar dig den bästa dagen!
Kram kram.